01 November, 2010

4 Kuntum Mawar Merah

dah siap pon sulam manik 3D utk baju cik Ain ni, harap tak ler marah ye sebab lama bebenor teman peram baju cik Ain ni, bukan apa manik 3D mawar ni remeh bebenor nak buatnya... sampai pening kepala teman... dan akhirnya dapat jugak cik Ain mengayakannya nanti...



bunga manik ni agak berat, mujurlah baju ni kainnya tebal, jadi takdelah ia melendud bagai kan...


sebenarnya kaler baju ni coklat gelap cam tu, tapi apakan daya kamera teman cap ayam kaedahnya... ate, jadiler macam ni, teman tak pandai nak guna photoshop lebih-lebih...

kebaya pendek zip belakang... dengan sulam manik 3D mawar merah yang sangat simple...


apa-apa pun enjoy...

6 ulasan:

sylvia ong berkata...

ada bunga ros ni tak yah beli brooch dah...mmg dah 3D....very nice....

Jari Lentik berkata...

terima kasih ong...:)

LILLIES AND LAVENDAR berkata...

teman suke bebenor le ngan bunga rose 3D mike ni..macam hidup gitu ye....great work!!

Jari Lentik berkata...

terima kasih datin... :)

echah_syed berkata...

mmg lentik jari kome...kreatif giler :)

salam kenal.tq singgah rumah combi.

:::W@NZ@:::: berkata...

sgt lawa....x payah nak beli baju sulam bukit tinggi dh kan...:D